Når: Tirsdag 5. September kl. 08.15 – 09.00
Tema: Gjennomgang av regler i Arbeidsmiljøloven for sykefravær og plikter/rettigheter for arbeidsgivere og arbeidstakere
- Hva bør du ha på plass før noen blir syke?
- sykefraværsrutiner
- liste over tilretteleggingsmuligheter - Hva gjør du når noen blir syke?
- ta praten tidlig og følg opp i tråd med rutinene - Hva gjør du etter en sykemelding?
- ha en oppstartssamtale
Målgruppe: Ledere med personalansvar
Foredragsholder: Anita Hegg, Fagsjef HMS/advokat, fra BNL
MELD DEG PÅ HER - frist mandag 4. september klokken 14.00
Link til Teams blir sendt ut til påmeldte.
Det gjøres oppmerksom på at det blir gjort opptak av webinaret, og tilgjengeliggjort for medlemsbedrifter på våre nettsider. Deltagelse på webinaret anses som avgitt samtykke til opptak.